Ce sunt lentilele bifocale?
18/07/2018Ochii roșii – ce probleme de sănătate pot indica?
02/08/2018După cum știm, istoria a avut mereu ceva mistic și boem, ceva ce ne atrage spre cercetarea ei. Atunci când ne fascinează un brand este important să ne dorim să facem o călătorie în timp, pentru a înțelege detaliile care au stat la baza formării sale.
Imaginea brandului Hugo Boss a creat mereu așteptări, a conturat semnificația produselor sale și motivele pentru care ele ies în evidență, în comparație cu cele ale competitorilor. Puțini știu însă că stilul său ar putea proveni din păcatul originar al firmei.
Lumea poveștii unuia dintre cele mai mari branduri din lume, cu peste 6.102 puncte de vânzare în 110 țări, nu este o istorie tocmai roz. Denumirea brandului, devenită astăzi un etalon al eleganței și rafinamentului a fost preluată din numele fondatorului ei neamț, Hugo Ferdinand Boss.
Simbol al curajului, dar și al pericolului, uniforma militară a fascinat și continuă să fascineze și astăzi prin simbolistica sa. A influențat foarte mulți designeri, dar cea mai puternică legătură dintre stilul army și moda rămâne cea dintre naziști și brandul Hugo Boss.
Povestea din spatele brandului de succes
Brandul a fost înființat în anul 1924, iar în atelierele sale se confecționau doar uniforme pentru apărătorii legii și pentru poștași. Legăturile cu statul german, încă șubred după Pacea de la Versailles, n-au decurs tocmai cum spera marele fondator. Acesta s-a văzut nevoit destul de repede să încerce să-și salveze afacerea printr-o metoda ce avea să îl coste extrem de scump. Soluția cea mai simplă și rapidă a fost implicarea în viața politică a vremii, trecând de partea celor puternici. Așa a ajuns compania Hugo Boss să se înfrățească cu armata nazistă.
Uniformele negre ale celor din Waffen SS și cămășile maro ale trupelor paramilitare Sturmabteilung erau confecționate în mod integral de compania Hugo Boss. Pactul făcut cu Hitler a fost semnat în anul 1928 și s-a dovedit profitabil pentru ambele tabere, până la finalul celui de-al Doilea Război Mondial. Totul s-a năruit pentru marele fondator, imediat după capitularea Germaniei hitleriste, iar urmările erau previzibile.
Antreprenorul a fost obligat să dea socoteală pentru toata perioada lui înfloritoare sub protecția svasticii. Astfel, în 1946, Hugo a primit o serie de sancțiuni ce aveau să-l ducă la capăt de drum: i s-a luat dreptul la vot, i s-a interzis să mai conducă afaceri și a fost amendat cu o sumă uriașă. Din cauza necazurilor și a supărării, acesta s-a stins din viață în anul 1948.
Hugo Boss – un trecut uitat, privit cu încredere spre viitor
În ciuda scandalurilor în care a fost implicat, brandul a reușit să supraviețuiască, iar după marele război, urmașii lui Hugo au încercat din răsputeri să-și șteargă imaginea pătată din regimul hitlerist. În 1967, compania a fost preluată de nepoții fondatorului, Boss, Uve şi Jochen, care au lărgit orizonturile firmei și care au adus-o la succesul și la reputația de azi.
De aproape un secol, casa de moda germană Hugo Boss s-a poziționat foarte bine pe piață prin elemente vestimentare aparte, create cu atenție și rigurozitate, care îmbină perfect eleganța cu ultimele tendințe ale momentului.
La capitolul ochelari, Hugo Boss își demonstrează încă o dată abilitățile, reușind să creeze un design unic, tipic mărcii sale, îmbinând materiale de calitate cu detalii fine, care scot în evidență ținută fiecărei persoane.
Până în prezent, colecțiile de ochelari Hugo Boss prezintă materiale cu tehnologie ridicată, atenție mare la detalii și elaborează modele din ce în ce mai atractive. De asemenea, fiecare pereche de ochelari de soare beneficiază de lentile cu protecție UV400, fapt ce asigură confort și siguranța oricărui purtător.
Acest brand legendar este un fenomen al lumii modei, cunoscut pentru materiale de calitate superioară, design de precizie și distincție. Materialele folosite (plastic, metal, acetat, oțel inoxidabil) asigură o rezistență ridicată, fermitate și funcționalitate maximă, iar varietatea formelor (aviator, cat eyes, rotundă, dreptunghiulară, clubmaster) îți conferă un aer chic și remarcabil oriunde ai merge.
Rezultatul ramelor de vedere și a ochelarilor de soare este întotdeauna uimitor, venind în întâmpinarea nevoilor unei clase premium de consumatori, aflate în permanentă căutare de nou.
Logoul Hugo Boss este gravat discret în părțile laterale, însă este foarte evident pentru cunoscătorii care remarcă imediat un brand de calitate, cu abilitatea de a rămâne mereu în trend. La fel ca îmbrăcămintea pe care o alegi, ochelarii tăi sunt un exponent al atitudinii, al stilului și al gusturilor personale.
În concluzie, încă din 1924, Hugo Boss a reușit nu numai să urmeze tendințele vremurilor, dar și să pornească noi trenduri! Calitatea produselor Hugo Boss, chiar dacă vorbim despre articole vestimentare, parfumuri sau ochelari a rămas un factor foarte important în menținerea și creșterea acestui brand.
Sperăm că informațiile acestui articol ți-au îmbogățit cunoștințele, iar dacă ești un iubitor al acestui brand sau un doritor al cunoașterii lui, te invităm să te uiți peste varietatea modelelor de ochelari de soare și rame de vedere puse la dispoziție pe Lensa.ro.